oVER TOTEM GAME SHOP

veelgestelde vragen

Je kunt via iDeal bij ons betalen.
Wil je op een andere manier betalen? Neem dan even contact op via info@totemgameshop.nl

Bij het artikel naar keuze kun je beschikbaarheid zien. Naast het artikel staat het aantal standaard op 1 stuks. Wil je er meer dan houdt de beschikbaarheid in de gaten. Je kunt dit aantal dus naar wens wijzigen. Vervolgens klik je op ‘in winkelmand’. 

Rechts bovenaan op de pagina zie je icoontje van de winkelmand. Klik je hierop dan word je naar het winkelmandje geleid waar je duidelijk kunt zien wat je erin geplaatst hebt.  
Vervolgens kun je doorgaan met betalen.

Op onze webshop staat bij elk artikel de voorraad vermeld. Is het niet voorradig dan kun je het ook niet bestellen.

Zoek je een bepaald spel of puzzel of heeft iemand anders net het laatste spel voor je neus weggekaapt? Neem dan even contact met ons op, we gaan dan na bij de leverancier wanneer we het artikel in huis kunnen hebben.

Klik naast het gewenste artikel op de knop ‘in winkelmand’. Links hiernaast heb je ook meteen de mogelijkheid om het aantal te veranderen. Let hierbij op de voorraad die bij het artikel vermeld staat. Rechts bovenaan de pagina vind je het winkelmand icoontje. Door hierop te klikken, kom je bij het overzicht van de gewenste artikelen. Hier heb je nog de mogelijkheid om een waardebon toe te voegen, het aantal te wijzigen of toch een artikel uit je mandje te verwijderen. Weet je zeker wat en hoeveel je gaat bestellen, klik dan op de knop ‘doorgaan naar afrekenen’. Op de volgende pagina vul je je gegevens in en kun je meteen afrekenen. Vink ook de Algemene Voorwaarden aan en klik dan op de knop ‘bestelling plaatsen’. Je krijgt vervolgens per mail een bevestiging van je bestelling.   

 

Als de bestelde producten op voorraad zijn en de betaling is voldaan, gaan wij de order verwerken en klaarmaken voor verzenden. Je ontvangt een mail dat de bestelling is verzonden. In geval van een pakket, sturen wij ook een Track & Trace code van PostNL.

Onze pakketten worden door PostNL aan huis gebracht. Ben je niet thuis dan zal PostNL een briefje achterlaten met informatie over een 2e bezorgpoging of het wordt bij de buren bezorgd. Ben je bij de 2ebezorgpoging weer niet thuis, dan laat PostNL een briefje met informatie achter waar je het pakketje zelf kunt ophalen.
Indien de bestelling door de brievenbus past, dan sturen we deze in een bubbeltjesenveloppe of brievenbusdoosje.
Heb je binnen 3 werkdagen na verzending nog niets ontvangen, neem dan contact met ons op.  

Nee, helaas is dit momenteel nog niet mogelijk.

Wij streven ernaar bestellingen die voor 21u besteld zijn, meteen de volgende dag te verzenden. Mits voorradig.

Heb je meerdere producten gekocht maar met een verschillende levertijd, ga dan uit van de langste levertijd. Alle producten worden dan in 1 pakketje verstuurd.

Wij hebben ook een winkel aan de Helstraat 16 in Sittard. Gelieve hiervoor een afspraak te maken.

Indien een puzzel of spel niet aan de wensen voldoet, dan kun je de overeenkomst binnen 14 dagen herroepen. Voor meer informatie omtrent retourneren verwijzen wij we graag naar ons retourbeleid.  

Een tevreden klant is voor ons het allerbelangrijkste! Mocht er zich onverhoopt toch iets voordoen, dan laat het ons s.v.p. zo spoedig mogelijk weten via het contactformulier. We zullen hier meteen mee aan de slag gaan en streven er naar binnen 1 werkdag te reageren.

Mocht de klacht door ons uiteindelijk niet naar wens afgehandeld zijn dan kunt u zich ook melden bij de geschillencommissie via de website: www.sgc.nl of u kunt contact opnemen met het Europese ODR platform. Uiteraard bent u ook meer dan welkom om een positieve ervaring met ons te delen.

Bekijk je winkelmandje, hier kun je een waardebon toevoegen. Dit doe je voordat je gaat afrekenen, hierna kan dit niet meer worden aangepast.

Check je bestelling meteen na ontvangst op mogelijke beschadigingen. Neem bij beschadigingen binnen 14 dagen contact met ons op zodat we dit kunnen oplossen.

Check je bestelling meteen na ontvangst, mis je onderdelen, geef dit dan binnen 30 dagen na aankoop aan ons door. Neem even contact met ons op en wij zorgen dat het missende onderdeel naar je toegestuurd wordt.

Voor overige vragen kun je ons contactformulier invullen of even bellen met
0031-613537112.

Shopping Cart